Samarbejde - dialog og handling

Ved at tale sammen lærer vi hinanden at kende. Vi får en fælles forståelse for jeres barns trivsel og udvikling. Her er ingen spørgsmål forkerte eller for små. Kom til os, hvis der er noget, I er tvivl om eller er usikker på

Vi er opmærksomme på, at alle børn trives og udvikler sig. Jeres barn bliver evalueret løbende og oplever vi, at jeres barn har forandret sig så  tager vi en snak om det.

For at have helt styr på alle børn bliver de registreret i et system der hedder TOPI (tidlig opsporing og pædagogisk indsats) I har selvfølgelig ret til indsigt i, hvad der står om jeres barn. TOPI er med til at sikre, at alle børn får opmærksomhed og den hjælp der trænges. Derudover har vi et fælles referatsystem der hedder STAFETLOG. Er der en større bekymring om jeres barn oprettes der en STAFETLOG hvor referater fra forældresamtaler ligger og kan tilgås af både forældre og personale. på den måde sikrer vi os, at I altid kan følge med i de aftaler der er lavet.

Børnehaven tilbyder to forældresamtaler. Den første er en opstartssamtale efter 3 mdr., hvor vi kan tale om, hvordan den første tid i børnehaven har været. Den anden samtale tilbyder vi inden skoleindskrivning. Derudover kan vi altid aftale en samtale, hvis der er behov for det. Vi håber, at I kontakter os, hvis I har behov for det.